6 Ocak 2014 Pazartesi

Oyun grubumuz- 3. buluşma

Bu hafta bir kampanyadan yararlanıp Şirin dünyası parti evinde buluştuk. Buradaki ablalar daha ilgili geldi bana. gittiğimizde içerisi çok soğuktu, ellerinde olmayan nedenlerle, bir süre sonra ısındı, genel olarak ortam konusunda tek eksikti bence. Mete açısından bakacak olursak; gider gitmez mutfak kösesini bulunca ordan hiç ayrılmadı, başka bir oyuncak ya da aktivite hiç ilgisini çekmedi. Arkadaş grubumuz oyun ablalarının yaptığı etkinlikleri yaparken Mete onlara hiç katılmadı. artık neredeyse saatimiz biterken top havuzunu kaydırağı filan keşfetti, bu sefer de ordan çıkmak istemedi, geçen hafta olduğu gibi bu hafta da grubumuz gittikten sonra bir tur daha kaldık mekanda ancak doydu Meteciğim oyuncaklara. Zamanla alışacağımızı ümid ederek stres yapmamaya çalışıyorum.



2 yorum:

  1. ayy Nihal bütün Meteler böyle mi yaa benim oğlum da aynısını yapıyor oyun grubunda hep tek başına takılıyor ve benim yanımdan biran olsun ayrılmıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurcancım bütün Meteler böylemi bilmiyorum ama artık lütfen alışsın istiyorum, çok zor durumda kalıyorum hep ayıran, ortaya bulmaya çalışan ve tabiki ezik olan anne modundayım

      Sil