5 Ağustos 2013 Pazartesi

AKTİVİTELERİMİZ-3

Hasta yatağında çok yormayacak şekilde etkinlik yapalım istedim hazır ben şu meşhur renkli ponponları bulmuşken ama hiç keyfi yoktu bitanemin

Ponpon poşetini dökmek ve etrafa saçmakla yetindi.

Balık tutma işini pek seviyor, ıslak ıslak, o ıslak ben ıslak oda da heryer ıslak... :)


Yapışkanlı şekilli evalardan aldım yine ilgisini çekmedi, yapmak istemedi ve bana kaldırttı


 Birlikte domates fidesi ektik bakalım mahsüllerimiz ne olacak.. hergün birlikte sulayarak ona yeni bir görev vermeyi düşünüyorum
 Ama canım oğluşum benim toprakları ağzına götürmeyi tercih ettiği için dikme işini çarçabuk bitirmek zorunda kaldım

Oğluşuma çiçeklerini hergün düzenli sulatmaya başladım

Tamir seti favorilerimizden

Sonilleri böyle kullandık, içinden çıkan siyah ve kahverengi olanlarını sevmedi bana verdi
 Sonra tabiki ağzına aldı, ilginç geldi galiba


Hastanedeyken birçok uğraştım kestim ama önce ilgisini çekti ama sonra yapıştırmaya çalışırken istemedi. daha önce ona yapıştırıcıyı hiç vermemiş bir anne olarak çok anormal gelmedi

 Şekilde görüldüğü gibi hemen sıkıldı, sıradaki oyun gelsin...tam tam tam

Şekilleri eşleştirmek için bunları kesmiştim renkli kağıtlarla yine sevmedi daha sonra yapılmak üzere kaldırdım

Boya yapalım dedim olmadı önce birkaç çizik attı, resme aldanmayın onları ben boyadım.
 Sonrada kutusuna boyaları tek tek koyup kaldırdı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder